Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej, för oss som har Visma online och e-ekonomi, hur gör vi för att få bort detta?
Hej!Det finns en störande bugg i ert system (Visma/Spiris eEkonomi), som har varit i flera år och jag har påtalat det flera gånger tidigare.Jag behöver dagligen göra anmärkningskontroll på kunder. När jag gör det på ny kund, signerar med BankID etc. så händer inget första gången. Jag måste alltid göra detta en gång till, exakt samma procedur, sen kommer PDF-filen med anmärkningskontrollen.Det blir mycket merarbete varje dag, och det beror inte på min webbläsare eller dator. Jag har testat i princip alla webbläsare och alltid nyaste versionerna, tagit bort brandväggar etc. och testat på flera olika datorer.Vore toppen om ni kunde lösa detta!Mvh Jimmy
Hej,Det skulle vara kanon om ni ändrade inläsningsformatet för filer från skattekontot. SKV har ändrat exporten till csv-filer, men ni tillåter fortfarande endast inläsning av SKV-filer. Tack!
Nu kan du uppdatera till version 2025.1.
Hej @Tom-11 Om du behöver hjälp med ditt abonnemang eller din faktura är du varmt välkommen att ringa vår avdelning för Abonnemang & fakturafrågor på 0470‑70 60 00. Öppettider är vardagar mellan 9–12 och här hjälper vi dig gärna att reda ut varför fakturan inte kommit fram.Gällande chatten erbjuder vi i dagsläget inte support via den kanalen, utan hänvisar istället till vår telefonsupport.Ha en fortsatt fin dag!