Hej Joachim,Tack för svaret!Det är precis därför jag tycker att ni kan ta och fixa detta på ett smidigt sätt så att ni ligger i framkant, det gäller ju att vara bättre än konkurrenterna, så brukar jag tänka och det är ett bra koncept enligt mig🙂Det är ju inte överkompliserat. Det är ju principmässigt samma sak som OSS men bara för ett land i taget. Det är ju nästan copy paste om man är duktig tänker jag😀En grej som också vore bra om ni inte tänkt på det(till att göra listan) är om man kunde matcha en utländsk inbetalning mot tex ett valutakonto i Euro, det går tyvärr inte. Det funkar bara på kassakontot, och det ställer till det för mig. Så tex en Dansk betalar i DKR går inte att stämma av, utan de får en egenkonverterad Visma faktura i Euro som en lösning för att klara av det problemet.Jag kör redan OSS, så jag tror inte jag använder 3011 för tillfället.Jag är ingen mästare på detta(så ha det i åtanke), utan gör så gott jag kan och det brukar bli bra i slutändan.Så hittar jag en rutin för detta så är det nog inga problem.Som det ser ut så går betalningarna i de flesta fall via Shopify payments(eller faktura via email i euro) och blir utbetalda en gång i veckan. I vanliga fall stämmer jag av alla kundfakturor manuellt mot den insättningen och matchar alla inbetalningar mot den mot "vismafakturorna(egentligen kvitto)"som jag i normalfallet skickar alla kunder.Bör det funka ändå?Fakturorna jag skickar till kunderna kommer i så fall se konstiga ut för det är då ingen moms med på dem vilket blir lite vlilseledande för dem tänker jag, de kan ju tro att jag bara höjer priset utan att samla in moms om det inte står på kvittot de får. Det kan ju också se konstigt ut om det är någon som ska dra av det eller liknande.Sen får det ju en bekräftelse från min shop, men jag brukar inte se det som ett giltigt kvitto.Har du någon bild så vore det tacksamt mottaget.Mvh Gordon