Hej,
Jag tänkte ge tillgång till en befintligt användare att vara systemadmin för löner i JH Matchning AB (xxxxxx-xxxx). Personen heter Johanna x. När jag försöker göra får jag upp ett felmeddelande (se bild). Kan ni snälla lägga in dessa åt mig för hon behöver åtkomst snarast.
Tack så mycket!
Mvh Alex
Anushig Konsult AB
Löst! Gå till lösning.
Hej @AnushigKonsult
Tack för ditt inlägg!
För den här typen av ärende behöver vi hjälpa dig via supporten i stället, eftersom vi tyvärr inte kan hantera det här i forumet. Du är varmt välkommen att ringa vår support på 0470‑70 60 00 så hjälper de dig vidare direkt.
Jag vill också be dig att redigera ditt inlägg och ta bort känsliga uppgifter, till exempel organisationsnummer, så att de inte ligger synliga i forumet.
Varmt välkommen att höra av dig till supporten!
Tack för ditt svar. Hur kan jag redigera inlägget? trycker på dom tre prickarna men får inte fram något i stil med "redigera inlägg" eller liknande.
Tack på förhand!
Mvh
Hej! Det ska funka att klicka på de tre små prickarna och välja redigera meddelandet men jag fixade till det så slipper du. Ändrade organisationsnumret till en massa x och Johanna fick ett x för sitt efternamn. Hoppas det känns ok.
Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver.
Copyright 2026 Visma Spiris AB. All rights reserved.