Nu har vi uppdaterat våra appar för att göra samarbetet mellan dig och dina kunder smidigare och mer överskådligt. Här förklarar vi vad som är nytt – så att du verkligen vet hur allt funkar!
Scanner
Nu kan du och dina kunder scanna flera sidor av ett dokument och slå ihop dem till ett underlag i Scanner-appen. På så sätt slipper du samla på lösa papper och kan enkelt hålla reda på allt som skickats in – direkt kopplat till kundens bokföring.
Nytt i Spiris-appen för iOS:
Skapa och ändra offerter och ordrar
Skapa och redigera dokumenten snabbt, direkt från mobilen. Perfekt om du är på språng eller vill fixa något utan att logga in på din dator.
Förbättrad artikelhantering
Nu blir det ännu enklare att lägga till, ändra eller ha koll på artiklar med en ny och tydlig design.
Hantera Grön teknik-avdrag
Lägg till eller ändra Grön teknik-avdrag enkelt när du jobbar med offerter, ordrar och fakturor – direkt i appen.
Företagsuppgifter
Med den nya funktionen hittar du snabbt viktig information om ditt företag och kan kopiera och dela vidare vid behov. Den finns i iOS och kommer snart även för Android.
Ny startsida
Den nya startsidan visar en klar och tydlig överblick av företagets ekonomi och viktigaste siffror direkt när du öppnar appen.
Nytt i Spiris-appen för Android:
Stöd för ROT, RUT och Grön teknik-avdrag
Lägg enkelt till och ändra ROT-, RUT- och Grön teknik-avdrag när du hanterar offerter, ordrar eller fakturor.
Ny kundvy
Se all information om dina kunder på ett och samma ställe med en uppdaterad och enkel design.
Ny startsida
Även i Android-appen får du nu en snygg och tydlig översikt av företagets ekonomi och central information redan vid start.
Tips!
Berätta gärna om de nya funktionerna för dina kunder så att fler kan jobba smidigt, spara tid och få ut mer av ert samarbete.