
Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-07-01
16:33
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-07-01
16:33
Backup med Dropbox krånglar
Får ofta problem med säkerhetskopia till Dropbox. Programmet anger fel, "Försök med ny diskett" ???? Tror att Adm500 inte låter backup få ta tid. Min uploadhast är runt 0,5-1 MB.
Efter en stund signalerar Dropbox att allt är OK, och backupen verkar fungera.
Svara
1 SVAR 1
2014-07-02
08:56
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-07-02
08:56
Hej!
Här kan du läsa om vad vi säger om lagringstjänster: https://www.vismaspcs.se/visma-support/visma-administration-500/default.htm#installningar_och_underh...
Kan detta göra att du slipper felen? Alltså först säkerhetskopiera till exempelvis Skrivbordet och därefter skicka till Dropbox.
Här kan du läsa om vad vi säger om lagringstjänster: https://www.vismaspcs.se/visma-support/visma-administration-500/default.htm#installningar_och_underh...
Kan detta göra att du slipper felen? Alltså först säkerhetskopiera till exempelvis Skrivbordet och därefter skicka till Dropbox.
Anna Svensson
~Content producer, Spiris lönefamilj~
~Content producer, Spiris lönefamilj~
