Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Det är semestertider i forumet - Vill du ha snabb hjälp?
Ring oss, vi hjälper dig gärna!
kesch23
UTFORSKARE

Ändra betalningsvillkor som ej finns som förval

Hej! Jag har bytt till eEkonomi och vill nu lägga upp betalningsvillkor 37 dagar enligt ett ramavtal med en kund. I vyn Redigera kund kan jag endast välja betalningsvillkor enligt en drop-down-lista där jag inter hittar detta alternativ. Jag såg ett tidigare svar som hänvisade till Inställningar > Företagsinställningar men såg inget alternativ där då jag som standard för övriga kunder har 30 dagar netto. Går det att lägga till egna betalningsvillkor i systemet som jag då kan välja för denna kund? Om inte är det något man i så fall kan/måste komma ihåg att ändra på varje gång vi fakturerar denna kund?

2 SVAR 2
AnnicaL
CHAMPION

Tyvärr går det inte att lägga upp egna betalningsvillkor i eEkonomi - än. Vi är flera som tjatar om det... så tills något händer får du lov att komma ihåg själv. 

Hej @kesch23!

Precis som @AnnicaL skriver så går det inte att lägga upp egna betalningsvillkor i Visma eEkonomi i dagsläget. Du får väldigt gärna skicka in detta som ett önskemål till oss via Feedback & förslag längst ner till vänster till ditt program. 🙂

Önskar dig en fin dag!

/Tinne