Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Marie_
MEDLEM

Klistra in kontoutdrag till Kassa och bankhändelser ur funkion?

När jag kopierar från Nordea och klistrar in i Kassa-och bankhändelser så får jag felmeddelandet:

"Kunde inte tolka det som klistrades in"

Någon som vet varför? Har gjort så här i många år utan problem. 

Provat att ta en rad eller många rader utan framgång 

30 SVAR 30
Tinskog
MEDLEM

Även jag har problem med detta så håller tummarna för att lösning är på väg. 

Ceia__
MEDLEM

Samma här...och typiskt när man har många transaktioner som man inte vill sitta och lägga in dem en och en. Det verkar vara Nordea kontoutdrag som är problemet. Hoppas på snar lösning.

Mikael O
MEDLEM

Samma problem här, hoppas på en snar lösning.

Attention
MEDLEM

Jag har samma problem, väljer jag CVS fil istället så kommer inte text med från kontoutdraget. Jag föredrag att kopiera och klistra in. 

Mats R
MEDLEM

Vad är status på detta?

Conny_
NY MEDLEM

Undrar samma som samtliga ovan. Tacksam om det går att få återkoppling när problemet är löst.

Magnus26
NY MEDLEM

Har haft samma problem över en vecka nu. Detta måste lösas snarast. Ska rapportera novemberbokslutet på tisdag.

JimmySchiöld
UTFORSKARE

Hej, 

Varför tar det så lång tid med detta? Problemet kvarstår... 

Magnus26
NY MEDLEM

Hej, problemet verkar ej vara löst men det vore bra om ni kunde säga något om ungefär när det beräknas vara åtgärdat. Så man vet om man ska börja knacka in transaktionerna manuellt eller avvakta tills ni fixat felet.

Marie_
MEDLEM

Jag gav upp att vänta för som alla skriver är det ohållbart att vänta för länge när man ska få till bokslut. Jag provade CSV-inläsningen vilket gick oväntat bra men jag fick uppdatera texter och input mer än i vanliga fall.