Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

John007
UTFORSKARE

Marginal för Projektresultat

Vi saknar att kunna se marginalen i procent för projekt. All nödvändig information finns ju redan under Projektresultat, så det borde rimligen vara ett enkelt tillägg att slänga in marginalen i procent, per projekt. Eller missar jag att det faktiskt syns någonstans?

Jag har också en helt annan fråga: diskussioner som arkiverats, kan man fortfarande hitta dem någonstans? Jag kan se att jag fått svar på frågor, men kan inte läsa svaren då de redan arkiverats 😞

Tack för hjälpen!

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @John007 

Du har helt rätt angående projektmarginalen och har inte missat någon inställning. I dagsläget visar rapporten bara de absoluta talen, så marginalen i procent saknas tyvärr. Tills vidare är det smidigaste tipset att exportera rapporten till Excel och göra uträkningen där.

Det är dock ett klockrent förbättringsförslag som jag skickar vidare till vårt utvecklingsteam! Om du kommer på något annat bra som saknas framöver är du varmt välkommen att lämna det under Feedback och förslag här i forumet, så landar det direkt hos rätt personer.

Gällande din fråga om arkiverade diskussioner:
När trådar arkiveras döljs de från det publika forumet, vilket görs för att hålla flödet så aktuellt och städat som möjligt för alla användare.

Det är självklart tråkigt att du har missat ett svar som du behövde! Svara gärna direkt här i den här tråden med vilken rubrik eller vilket ämne det gällde. Då kan jag leta upp det arkiverade svaret bakom kulisserna och mejla det till den e-postadress som du har registrerad på ditt konto här.

Ha en fin dag!