Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Det är semestertider i forumet - Vill du ha snabb hjälp?
Ring oss, vi hjälper dig gärna!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ta bort en periodisering på leverantörsfaktura

Hej, 

 

Vi skall ångra en upplagd periodisering på en leverantörsfaktura. Den första periodiseringen är redan genomförd och fakturan är matchad i kassa/bank, men går inte att ta bort periodiseringarna enligt de instruktioner som finns, utan vi får upp ett felmeddelande (trots att vi har makulerat den första periodiseringen och tagit bort matchningen i kassa/bank). Varför blir det så och vad kan vi göra? 

 

I felmeddelandet står det: Det finns inga kostnader att periodisera. Det måste finnas minst ett kostnadskonto med tillhörande belopp för att det ska vara möjligt att periodisera.

 

 

 

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej @Fd medlem ! 

 

Jag såg att du redan har fått hjälp av min kollega på supporten, så jag uppfattade det som att dom håller på att hjälpa dig med detta. Just i det här fallet blev det ett fel i programmet verkar det som, men i vanliga fall ska man kunna följa denna hjälptext Ta bort periodisering av leverantörsfaktura.

Skulle du ha mer frågor kring detta får du gärna återkomma! 🙂

Mvh Amanda