Hej Lena, Tack för svar men jag var nog otydlig i min fråga för jag tänker inte att det är problem med att lägga in fakturorna på januari utan problemet är med själva ordningen av verifikationerna. Jag har ju nu en verifikation med februari datum och efter den kommer jag få fler verifikationer på januari innan jag kan avsluta januari och börja bokföra i februari. I vanliga fall avslutar jag alltid månaden innan jag skriver ut journaler (som automatiskt blir verifikationer) på ny månad men av någon anledning satt jag i helt andra tankar och körde bort leverantörsbetalningar gjorda 2/2 och skrev ut journalen och godkände den så den verifikationen fick ju datum 2/2 och nu när jag lägger in leverantörsfakturorna som är kvar från januari så får ju dom verifikationsdatum i januari. Är det kanske inget problem eller måste jag rätta till och i så fall hur på enklaste sätt? Jobbar i Administration 2000. /Carina
... Visa mer