Vi har fått påtryckning från vår bank (Swedbank) att byta format på vår lönefil från LB till antingen SUS eller XML senast till lönekörningen i juni då de ska fasa ut LB formatet. Hur går det med XML-formatet för lönefilernam, har ni någon datum när detta är på plats hos er? Jag hade hoppats att det är på plats inom kort då jag helst vill byta direkt till XML-filer istället för att använda SUS i några månader för att sen byta till XML.
... Visa mer