Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Det är semestertider i forumet - Vill du ha snabb hjälp?
Ring oss, vi hjälper dig gärna!
Peter DBK
MEDLEM

Anpassningsbar Kryssruta med text

Hej Visma

En ide som skulle vara intressant att titta på om möjligt. 

Senario:

Vi sysslar mycket med ordrar osv och ibland kommer goods in tidigare än väntat och då får man skriva i kommentatrsfältet att det ska skickas när det kommer in, men det glöms ibland.

Ide:

Då kom tanken på om man kunde lägga in ett typ av "krysssystem" te.x höger om en order då det finns plats och på andra ställen om man vill där man själv kan lägga in texten te.x ASAP som bara har en box med en checkruta jämte sig.
eller på en faktura där det kanske finns 3 checkrutor som man klickar i för att säkerhetsställa att allt är gjort. 
tex.
 dubbelkolla kunden uppgifter
faktuera kunden

tacka kunden? 🙂

Förhoppningen är att det kanske inte skulle vara så svårt att lägga till. 

Mvh
Peter

4 SVAR 4
Anton Martinsson
CONTENT PRODUCER

Hej @Peter DBK

Jag har undersökt möjligheten för egna anpassningsbara fält som du beskriver. Förstår tanken men är tyvärr inget vi har i produkten idag. Jag ser gärna att du skickar in ett förbättrningsförslag från Administration så gör jag detsamma internt! 

Hur svårt det skulle vara att ordna ska jag inte ens försöka svara på, där har jag för dålig koll i helt enkelt. Jag lyfter det vidare så får vi se hur det tas emot! Hoppas du gör detsamma. 😊

Peter DBK
MEDLEM

Tror det var det jag letade efter, men har du nån länk jag kan använda för att komma till förslagsformuläret?

Alla möjliga förslag på förbättringar kan du skicka in från "Min sida" som du når ute till vänster (dit du också kommer direkt när du öppnar programmet på morgonen). På Min sida har du sedan "Förbättringsförslag" längst upp i den lila menyn! 

Peter DBK
MEDLEM

Tusen tack 😍