Hej,
Jag kommer inte åt bokföringen i Spiris, någon som vet vad felet är? Det går bra att logga in, men så fort jag klickar på ikonen för "Bokföring och fakturering +" skickas jag vidare och får upp en ruta med texten "Din session uppdaterades i en annan flik. Klicka på Fortsätt för att gå vidare." Om jag klickar på fortsätt måste jag logga in igen. Och så fortsätter det i all evinnerlighet, utan att jag kommit åt bokföringen.
Någon som vet?
Nu är klockan 20:30 den 20 oktober, hur länge har du haft problemet?
I vart fall hela dagen idag, men också senast jag testade att logga in, vilket var för ett par veckor sedan. Har testat olika webbläsare, dator, telefon, att rensa cache etc.
Förlåt att jag ställde sådan fråga, men ibland händer det att man förivrar sig lite snabbt, men du har ju tydligen haft problemet sedan flera veckor. Felmeddelandet känner jag igen som om en flik med programmet redan låg öppet medan du loggar på i en annan flik, med du säger att du testat tömma cachen, bytt webbläsare etc utan att det hjälpt. När det blir så kinkigt är det inte kul. Jag testade nu att logga på från min telefon och jag kom in utan problem. Mitt förslag är att du ringer supporten first thing in the morning. Tror de öppnar kl åtta. Häng på låset, då är kön som kortast.
Lycka till!
Mvh, Lena
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.