Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

LW -60
UTFORSKARE

Visma Admin 500, nyinstallation?

Hejsan!

Jag hittade en faktura i en av mina gamla bokföringspärmar sedan några år tillbaka att jag privat köpt Visma Administraion 500 med ett  serviceavtal. Jag har hela fakturan med kundnummer etc tillgänglig och undrar om jag kan dra igång och aktivera Admin 500 igen.

Nu har jag byråpaketet för eEkonomi & Co, men undrar ifall detta inköp av programvaran Admin 500 är "giltigt", trots att jag har flyttat och att inköpet ligger på ett annat kundnummer än det jag nu har. Jag kanske kan aktivera det tidigare kundnumret jag hade då, om det passar er bättre?

I och med att jag försöker hjälpa så många här på Vismaforumet, bl a, är jag i behov av denna programvara. Får jag SIE-filer från någom som jobbar i eEkonomi, börjar programmet ge varningar om jag försöker lägga in den kunden. Därför är det smidigare med ett pristående program som håller sig för sig själv.

Om det är så att det går att få köpa ett nytt serviceavtal så är nästa problem att jag bytt dator. Fungerar det ändå eller stöter jag på patrull? Det är ju SQL-databaser och annat som kan spöka och hur hanterar jag det i så fall, kan supporten hjälpa till där?

Nästa fråga: vad ligger priset på idag för ett serviceavtal?

Mvh Lena

0 SVAR 0