Hejsan,
Vet inte riktigt vart jag ska vända mig, men vi har en applikation mot Spiris och jag undrar om det finns någonstans där jag kan administrera den?
Är det ni som har utvecklat eller levererar applikationen, eller använder ni en applikation från en tredjepartsleverantör?
Om det gäller administration eller inställningar i själva applikationen behöver ni i första hand vända er till leverantören av applikationen. Om frågan däremot gäller kopplingen eller behörigheterna mot Spiris får ni gärna återkomma med namnet på applikationen, så försöker jag ta reda på vem hos oss som du ska kontakta.
/Tinna
Hejsan,
Tack för svaret! Vi har själva utvecklat och levererar integrationen som en del av vårt WMS, Ongoing WMS.
Det jag syftar på är alltså inte inställningar inne i själva applikationen, utan administrationen av vår registrerade integration/OAuth2-klient hos Spiris.
Vi har sedan tidigare ett Client ID och Client Secret som används av vår integration, och jag försöker ta reda på om det finns någon portal eller något konto där vi själva kan administrera dessa uppgifter. Framför allt vill vi kunna rotera vårt Client Secret som en del av vår löpande hantering av credentials.
Om detta inte går att administrera själva, vem hos er ska vi kontakta för att exempelvis få ett nytt Client Secret utfärdat för vår befintliga integration?
Applikationen/integrationen heter Ongoing WMS.
/Gustav
Du kan mejla till [email protected] så tar mina kollegor väl hand om dig. Du kan bifoga forumtråden så slipper du skriva all text igen.
Välkommen att mejla oss!
Copyright 2026 Visma Spiris AB. All rights reserved.