Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Besviken kund

Jag har haft VISMA i snart 15 år. Nu sedan det blev Spiris så har det varit buggar och problem. Det blir dyrare och förändringar i utbudet. Kopplingen till banken kommer flera dagar sent. Lönen kan man inte ändra i som man själv vill.

Vad gör ni för att göra det bättre och inte sämre?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Helens Administration 
 

Vi jobbar hela tiden för att göra funktionerna mer stabila och enklare att använda, bland annat kring bankkoppling och lönehantering. En del styrs av lagkrav och säkerhet, men vi vill också att det ska kännas flexibelt och smidigt för dig som användare. Din feedback är viktig för oss i vårt arbete framåt med detta - tack för att du hör av dig!