Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Bildunderlag

När jag har laddat upp bildunderlag så syns inte vad för sorts Typ (dokument, kvitto mm) det är.

Först när jag förminskar sidan i webläsaren till 75% så kommer det fram. Är det verkligen meningen att det ska vara så?

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Helens Administration 

Nej, så ska det självklart inte vara. Du ska absolut inte behöva zooma ut till 75 % i webbläsaren bara för att se vilken typ av underlag du har laddat upp.

Det är svårt för mig att avgöra exakt vad detta beror på här i forumet. Precis som i din andra tråd så behöver du kontakta vår support även för denna fråga, så kan de kika närmare på hur det ser ut i din miljö.

Om jag ska anta vad det skulle kunna bero på så misstänker jag något kring skalningen. Eftersom problemet försvinner när du minskar texten/sidan handlar det högst troligt om hur sidans design visas på din skärm. Om du har en mindre skärm (t.ex. en bärbar dator) eller hög textskalning inställd i Windows/macOS (t.ex. 125 %), kan vissa kolumner "knuffas ut" utanför bild när sidan blir för trång. Men sådant kan supporten hjälpa dig att kontrollera och justera.

Välkommen att kontakta supporten!

Som sagt det går inte att ringa för jag blir bara bortkopplad.

Godmorgon @Helens Administration 

Jag ser till att en kollega ringer upp dig nu på förmiddagen. Vi kommer även att felsöka vidare för att ta reda på varför det inte fungerar när du själv försöker ringa oss.