Hej!
När jag loggar in på Visma eEkonomi möts jag av ett meddelande som säger ”Enbart läsbehörighet”. I förra veckan avslutade jag ett samarbete med en redovisningsbyrå vilket jag fick hjälp av via supporten, och när jag nu försöker logga in kommer detta meddelande fram. Jag hade Visma eEkonomi innan jag påbörjade det nu avslutade samarbetet och programmet är betalt för ett år framåt. Vad kan ha gått snett?!
mvh,
Katarina
Hej!
När du är på Mina tjänster så kan du välja Hantera serviceavtal eller Användare och tjänster. Kolla dessa två om du kan reda ut vad som är fel 👍
Jag har samma problem.
Under Hem ser jag Bokföring & Fakturering med "endast läsbehörighet" och jag kan inte göra ändringar när jag försöker bokföra.
Jag kan inte hitta någon lösning under Hantera användare och jag ser bara Kreditupplysning under Hantera abonnemang.
Hjälp!
Hej @Daniel_111
Om du endast har läsbehörighet för Bokföring & Fakturering är det nog därför du inte kan göra några ändringar. Anledningen till att du inte hittar någon lösning under Hantera användare eller Hantera abonnemang är att just den här typen av behörighet/uppsättning inte alltid går att ändra själv i gränssnittet, utan behöver justeras av oss.
För att vi ska kunna kontrollera exakt vad som ligger bakom och hjälpa dig vidare behöver vi titta på ditt konto tillsammans.
Ring gärna vår support på 0470‑70 60 00, så hjälper vi dig i den kanalen istället.
Välkommen att höra av dig!
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.