Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

MNDU__
MEDLEM

Felaktigt förfallodatum på fakturor som skickas från appen

Hej,

Jag har tidigare påtalat problemet med att det inte går att manuellt sätta förfallodatum på fakturor som skickas från appen. Dvs jag kan ha 10 dagar inställt som standard, men om jag på en viss faktura sätter ett förfallodatum 14 dagar framåt i appen - så står det ändå 10 dagar på den skickade fakturan.

 

När jag påtalade detta i våras fick jag så småningom svar att det var åtgärdat - men problemet kvarstår fortfarande. Eller är det bara just i min app det inte funkar? 😕

 

(Den konversationen som var då har av någon anledning arkiverats, så jag kan inte se ert senaste svar på frågan.)

 

Vänliga hälsningar,

Malin

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @MNDU__ 

 

Anledningen till att den tidigare konversationen blev arkiverad var att det rörde sig om ett tillfälligt fel som våra produktspecialister hade åtgärdat, och när problemet var löst valde de att arkivera ärendet.

 

Eftersom du upplever att felet kvarstår behöver vi göra en felsökning tillsammans med dig för att se vad som händer i just ditt fall.

 

Ring vår support på 0470-706000, så hjälper vi dig vidare och undersöker problemet mer i detalj.

 

Välkommen!