Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Danton
MEDLEM

Importen kontoutdrag till Kassa och bankhändelser funkar inte!?

Jag har gjort det många gånger men nu funkar det inte. 

- Loggar in på Nordea, sparar ner ett urval av händelser på ett konto i en CSV-fil.

- Väljer Kassa och bankhändelser i Visma. Klickar på gröna knappen och väljer "importera kontoutdrag" väljer csv-filen i utforskaren. Dialogruta i Visma meddelar att filen laddats upp men den syns inte i rutan och det går inte att klicka på "Lägg till"-knappen.

Är det ngt driftfel på eEkonomi just nu?

24 SVAR 24
Danton
MEDLEM

Det funkar idag men samma sak har hänt vid minst fyra tillfällen sedan månadsskiftet okt/november ifjol. Jag har ett pågående ärende med er support. Utvecklarna verkar ha utmaningar att hitta vad det är för fel. Samma sak har hänt vid alla tillfällen. Filen läses in men posterna visas inte när jag försöker under helgen men måndag morgon funkar det!!! Om fler användare har samma fel borde det underlätta er felsökning att få kontakt även med dem. 

Vad skönt att händelserna har kommit in nu. Bra också att du redan har ett pågående ärende med oss. Uppdatera gärna när du får svar och så hoppas jag detta inte händer igen.

/Tinna

Carina Wesenlund-Jonsson
SPIRIS CERTIFIERAD BYRÅ

Jag har exakta samma fel med import av csvfil från Swedbank, det fungerar inte. Den säger att den inte innehåller bankhändelser vilket den gör

Carina Wesenlund-Jonsson
- din personliga redovisningskonsult

Hej @Carina Wesenlund-Jonsson 

Jag har kollat med teamet och ingen har hört av sig om samma problem idag eller igår. Vi ska självklart kika närmare på det när du ringer oss. Ring oss på 0470‑70 60 00 så hjälper vi dig direkt.