Hur är det tänkt att vi som kunder till Visma/Spiris ska agera när vi får besked om skanningsavvikelse från InExchange? Det är Visma som anlitar InExchange, inte vi. Vi får då och då skanningsavvikelsemail från InExchange där de påstår att information saknas på leverantörens faktura. Jag kollar och ibland stämmer det faktiskt inte. Jag skriver då ett mail till InExchanges support och får bums ett avvisande mail. Är det då tänkt att jag ska ta det med Visma? Jag har tidigare försökt det och höll på att bli avvisad där också men jag stod på mig och blev slutligen hjälpt.
Hur är upplägget?
Hej @helenkatarina!
Tack för att du ställer frågan. Jag förstår verkligen att detta blir förvirrande, särskilt när inte vårt namn står på avvikelsen. Det är vi som levererar tjänsten (trots att det går via InExchange) och vi som hjälper dig med detta. Det är alltså vår support på 0470-706 000 du kontaktar framåt om du har frågor kring detta.
Jag vill be om ursäkt om det har skett något missförstånd tidigare. Hoppas det ska kännas mer tydligt framåt!
Har du andra funderingar är du varmt välkommen tillbaka.
/Ebba
Tack för svaret!
//Katarina
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.