Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Marie_
NY MEDLEM

Klistra in kontoutdrag till Kassa och bankhändelser ur funkion?

När jag kopierar från Nordea och klistrar in i Kassa-och bankhändelser så får jag felmeddelandet:

"Kunde inte tolka det som klistrades in"

 

Någon som vet varför? Har gjort så här i många år utan problem. 

Provat att ta en rad eller många rader utan framgång 

15 SVAR 15
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Marie_ 

 

Har du möjlighet att testa igen idag och se om det fungerar nu? Jag har ingen information om att det skulle vara ett pågående fel just nu. Om det fortfarande inte fungerar behöver du ringa vår support på 0470‑70 60 00, så kan de i sina loggar se var det stoppar eller vad som orsakar felet.

 

Välkommen att kontakta oss! 

 

Marie_
NY MEDLEM

testade igen nyss och det är samma fel 

Hej igen @Marie_ 

 

Tack för att du testade igen! Då känns det som något supporten behöver ta en titt på.
 

Välkommen att kontakta supporten på 0470-70 60 00. 

/Tinna 

JimmySchiöld
UTFORSKARE

Fungerar inte att klistra in kontoutdrag från Nordea för mig heller. 

JimmySchiöld
UTFORSKARE

Har samma problem!

Det var jättebra att även du skrev @JimmySchiöld

 

Jag skapade ett ärende till supporten och så får ni återkoppling när mer info finns. 

/Tinna

Marie_
NY MEDLEM

"Skönt" att fler har samma problem @jimmy för då kanske Spiris kan felsöka utan att vi behöver ringa supporten!

Ja verkligen, detta hände i somras också och de fixade det då. 

Hej @Tinskog 
Lösningen är på väg och vi uppdaterar här i tråden så snart vi ser att det fungerar som tänkt. 

Just nu går det inte att klistra in kontoutdrag från Nordea. Det går fortfarande bra att läsa in en csv‑fil med transaktionerna, och den som har få poster kan lägga in sina bankhändelser manuellt. 

Vi jobbar på en lösning och kommer återkoppla i tråden när det är löst!
 

Tinskog
MEDLEM

Även jag har problem med detta så håller tummarna för att lösning är på väg. 

Ceia__
MEDLEM

Samma här...och typiskt när man har många transaktioner som man inte vill sitta och lägga in dem en och en. Det verkar vara Nordea kontoutdrag som är problemet. Hoppas på snar lösning.

 

Mikael O
MEDLEM

Samma problem här, hoppas på en snar lösning.

Attention
MEDLEM

Jag har samma problem, väljer jag CVS fil istället så kommer inte text med från kontoutdraget. Jag föredrag att kopiera och klistra in. 

Mats R
MEDLEM

Vad är status på detta?