När jag kopierar från Nordea och klistrar in i Kassa-och bankhändelser så får jag felmeddelandet:
"Kunde inte tolka det som klistrades in"
Någon som vet varför? Har gjort så här i många år utan problem.
Provat att ta en rad eller många rader utan framgång
Detta duger inte, jag förväntar mig att ni själva fångar upp när en så grundläggande funktion slutar att fungera. Det är fortfarande fel och jag undrar vad felet är och när ni beräknar att felet ska vara åtgärdat. Samma sak hände i somras, vad lärde er ni av det?
Även jag har problem med detta så håller tummarna för att lösning är på väg.
Samma här...och typiskt när man har många transaktioner som man inte vill sitta och lägga in dem en och en. Det verkar vara Nordea kontoutdrag som är problemet. Hoppas på snar lösning.
Samma problem här, hoppas på en snar lösning.
Jag har samma problem, väljer jag CVS fil istället så kommer inte text med från kontoutdraget. Jag föredrag att kopiera och klistra in.
Vad är status på detta?
Undrar samma som samtliga ovan. Tacksam om det går att få återkoppling när problemet är löst.
Har haft samma problem över en vecka nu. Detta måste lösas snarast. Ska rapportera novemberbokslutet på tisdag.
Hej,
Varför tar det så lång tid med detta? Problemet kvarstår...
Hej, problemet verkar ej vara löst men det vore bra om ni kunde säga något om ungefär när det beräknas vara åtgärdat. Så man vet om man ska börja knacka in transaktionerna manuellt eller avvakta tills ni fixat felet.
Jag gav upp att vänta för som alla skriver är det ohållbart att vänta för länge när man ska få till bokslut. Jag provade CSV-inläsningen vilket gick oväntat bra men jag fick uppdatera texter och input mer än i vanliga fall.
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.