Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

SofiaG
MEDLEM

Leverantörer har problem att skicka fakturor via Peppol till oss

Hej,

 

Flertalet leverantörer har problem att skicka fakturor via Peppol till oss.

Leverantörerna har även kollat hos InExchange och kan inte hitta oss i deras register.

 

Alla inställningar är korrekta och har även pratat med er via supporten för att kunna komma igång med Peppol efter att ha startat tjänsten från början.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @SofiaG 

 

Tack för att du hörde av dig. Eftersom alla inställningar är korrekta men problemet kvarstår (och ni inte syns hos InExchange) behöver du ringa vår support på 0470-70 60 00. Berätta att det fortfarande inte fungerar trots korrekta inställningar. Supporten skapar då ett ärende till våra specialister som tar över felsökningen och ser till att problemet blir löst.

 

För att skynda på hanteringen, ha gärna detta redo när du ringer:

Ert Peppol-ID och organisationsnummer
Exempel på leverantörer som försökt skicka och eventuella felmeddelanden
Datum/tid för senaste misslyckade försöket
 

Välkommen!