Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Erik B
NY MEDLEM

Sammanställning på Återkommande fakturor

Jag är i stort beohv av att kunna ta ut listor på mina medlemmar/kunder och vilka artiklar etc. jag har registrerat på dem som "Återkommande faktura". 

Det är ju helt otroligt ifall man inte skulle kunna ta ut en lista/rapport och exportera till excel på vad man har lagt in. med flera 100 kunder/medlemmar blir ju det till en mardröm att underhålla bara i det gränssnitt som finns.

Kan man köpa till någon ytteligare rapport, rapporteringslösning ?

3 SVAR 3
gunjer
UTFORSKARE

Vi är i behov av samma lösning. Vi har återkommande fakturor med avtal i 5 år och det går inte att sätta slutdatum längre än på 3 år. 

Hej @Erik B 

Vi tar med oss även detta som ett önskemål och gällande din fråga om du kan köpa till någon rapport så  kan du inte det men en tanke är att det eventuellt skulle kunna gå att lösa via någon integration. 

Jag länkar till vår integrationssida där vi samlat integrationer och där du även hittar kontaktinfo om du hellre vill ringa. 

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @gunjer 

Precis - idag funkar det så att du antingen kan välja ett datum (enbart 3 år fram) eller lägga Inget slutdatum. Du kan gå in och ändra ett slutdatum men då måste du också justera fakturadatumet, annars får du felmeddelande om att fakturadatumet inte kan vara före dagens datum.

Toppen om även du går in och lämnar ditt önskemål direkt till våra produktutvecklare via Feedback och funktioner som du hittar långt ner till vänster när du är inloggad.