Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Det är semestertider i forumet - Vill du ha snabb hjälp?
Ring oss, vi hjälper dig gärna!
Ekonomikontoret On-line
SPIRIS CERTIFIERAD BYRÅ

Spiris - e-ekonomi - adviser byråstöd - Nya versionen - bedrövlig att byta företag i e-ekonomi mm.

Hej Supporten

Nu har jag testat Adviser= Byråstöd och jobbar som redovisningskonsult. Nya versionen Siris e-ekonomi- Spris Byråstöd.

Den som har utvecklat att man ska logga in från Adviser för att byta kund i e-ekonomi måste ha dålig insikt hur byråer jobbar i programmet. Tidigare versioner kunden man enkel i e-ekonomi välja -kund företag - vilken och se vilka tjänster kunden har och hoppa snabbt mellan företag  till höger i e-ekonomi super bra. Men nu funkar inte den genvägen från e-ekonomi. Upplägget som är i dag om man jobbar som byrå att det inte går uppe i det högre krysset att välja olika kunden/företag/tjänster snabbt måste alltid hoppa tillbaka till start eller Adviser. Där ska jag leta upp samarbetet med e-ekonomi som jag har finns i översikten på max 3 st bolag. Måste in på kunden och leta upp vilka samarbeten man har . Detta leder till minst 20 klick för att byta kund.

Sitter man 20 kunder varje dag i realtid med bokföringen är detta frustrerande. Det var bättre med tidigare upplägg. Spar massor med klick och tid. Jämfört med Fornox byråstöd har man alla kunder i en lista som man får ha i ett annat fönster men det tar 20 klick mindre tid. Gör inte ett bra system e-ekonomi sämre med flera klick ha snabba genvägar så man slipper gå den långa vägen för att byta företag och tjänster från e-ekonomi.

Jobbat i 10 år med Adviser & E-ekonomi och jag hoppas många håller med mig som jobbar som redovisningskonsult eller revisior

3 SVAR 3
Anton Martinsson
CONTENT PRODUCER

Hej @Ekonomikontoret On-line

Tack för att du hör av dig och delar med dig av dina synpunkter!