Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Baymax80
MEDLEM

Stanna kvar i inköp/leverantörsfakturor utan att skickas vidare till bildunderlag

Hej

Börja tröttna på att hela tiden bli vidareskickad till bildunderlag, varje gång jag klickar på bokföra ny leverantörsfaktura under inköp/leverantörsfakturor. Finns det något sätt att slippa klicka sig tillbaka hela tiden så man kan stanna kvar och skriva in nästa faktura direkt?

Vet att det varit liknande problem med matchning tidigare där man automatisk kom till nästa post istället för att komma tillbaka till listläget, men det löstes med två olika val på bokföra knappen.  

Använder inte bilder, utan bokför på gamla hederliga sättet med pappersverifikationer.

2 SVAR 2
Khedron Wilk
CHAMPION

Finns inte vad jag kan se? Det är att använda "bakåt"-knappen i webbläsaren som gäller. 
Själv är jag emellanåt allergisk mot dessa extra klick så jag förstår irritationen. Jag kan tänka mig att mängden användare som rakt igenom arbetar med digitala bildunderlag idag (eller inom kort) är så stort att det är en avvägning Spiris har gjort i gränssnittet/hanteringen - man prioriterar helt enkelt oss som byt till digitala arbetsflöden. Eftersom det leder till mindre antal klick för flest användare. 

Tack! Hade inte ens en tanke på "bakåt" knappen. Blev lite lättare iaf än att behöva fibbla i menyn hela tiden. Även om man hade kunnat önska ett annat alternativ....