När jag bokför bankkonto och kopplar dokument så försvinner kopplingen av bilden. Varför?
Hej @Helens Administration
Det låter som ett fel som vi behöver undersöka närmare. Ring gärna vår support på 0470-70 60 00, så hjälper vi dig vidare med felsökningen och tittar på varför kopplingen till dokumentbilden försvinner.
Så konstigt att när jag använder ett webbaserat program, som ni tillhandahåller att jag ska måsta ringa.
Är det inte så att ni sköter uppdateringar och annat för det programmet och att det gäller alla som använder erat webbaserade program
Programmet är webbaserat och uppdateringar och drift hanteras centralt av oss. Däremot har vi som arbetar i forumet inte samma tillgång till systemet som supporten har.
I forumet kan vi ge generell vägledning, men vi kan inte felsöka enskilda företagskonton eller kontrollera vad som hänt med en specifik bokföring. För att undersöka varför dokumentkopplingen försvinner behöver du därför kontakta supporten på 0470-70 60 00. De kan kontrollera detta närmare och ta ärendet vidare om det behövs.
Detta fel bland många andra är nog mer generellt för de flesta efter uppdateringen förra veckan som skulle varit löst under denna vecka enligt supporten.
Supporten har däremot stängt av sig för telefonsamtal sedan ett tag så det är omöjligt att ringa supporten.
Copyright 2026 Visma Spiris AB. All rights reserved.