- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Visma scanner - får inte tillgång
Hej,
Jag har eEkonomi för två företag.
Jag har laddad ner scanner-appen, men det är bara ett företag som är aktivt där och det andra går inte att aktivera - hur löser jag det?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Mikael123
Det ser ut som om du inte har aktiverat Visma Scanner på ett av dina bolag. För att ge tillgång till de som vill använda appen loggar du in som administratör på vismaspcs.se, klickar på företagsnamnet uppe i högra hörnet och väljer Användare. Mer information finns i hjälpavsnittet Visma Scanner.
Får du inte det att fungera behöver du ringa supporten så hjälper vi dig!
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej, tack för svar. Jag går in på användare, men ser inte vad jag ska göra i den menyn? 🙂
Så här ser det ut:
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Mikael123
Prova att du går in på vismaonline.com och välj Mina tjänster - Användare och tjänster - Klicka in på användaren - bocka i Visma Scanner så ska det fungera. Annars ringer du supporten så hjälper vi dig gärna.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Aha, det finns inte som val hos mig, endast eEkonomi, Kreditupplysning, Storegate och Digitala fakturor.
Jag kanske inte har den tjänsten då?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Jodå det ska du ha men den behövs lite handpåläggning för att du ska kunna aktivera den. Ring oss så fixar vi!
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Fint - tack för hjälpen! 🙂
