Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Det är semestertider i forumet - Vill du ha snabb hjälp?
Ring oss, vi hjälper dig gärna!

Prisförändring för tolkade leverantörsfakturor

Nu är det andra gången vi ska ut informera alla kunder om att ni börjar ta betalt för något som tidigare var gratis och som ni förra gången först införde och  sedan rullade tillbaka.

 

Jag har fått information om förändringen till min byråadress - men vilken information har gått ut till slutkunden? Det är rätt bra om jag vet vad mina kunder har fått för information om detta så att jag vet vad jag ska säga.

 

Sen kommer detta inte att bli populärt  - vilket har visat sig i andra trådar här

 

Fråga: Exakt vilken information har fått till slutkunderna om detta?

1 SVAR 1
Jenna Glensby
CONTENT PRODUCER

Hej Freddy! 

Tack för din fråga. Slutkunderna, som har använt funktionen tidigare, har fått samma information om förändringen som du har fått. Jättebra att du skrev, förstår att det är viktigt att veta vilken information slutkunderna ha fått - jag tar med mig det framgent. 

Trevlig helg när det blir dags!
Med vänlig hälsning,
Jenna