Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Peter D
UTFORSKARE

Problem med Kvar att fakturera och Inställningar i Visma Advisor

Jag har problem med att öppna Kvar att fakturera och Inställningar i Visma Advisor. När jag klickar på dessa menyer händer ingenting. Alla andra menyer fungerar som vanligt. Just nu använder jag en bärbar dator (14”) och menyerna i Advisor visas med symbol i en smal kolumn till vänster.

Jag har redan testat följande utan resultat:

• Startat om datorn
  • Loggat ut och in igen
  • Testat i flera webbläsare (Edge, Firefox)
  • Testat i privat/inkognito-läge
  • Rensat cache och cookies
  • Jag är ensam användare i byrån

Eftersom problemet kvarstår oavsett webbläsare och session misstänker jag att det kan vara ett fel i min användarprofil i Visma Online. Kund 631937

Kan ni hjälpa mig att kontrollera och ev. återställa min användarprofil så att Kvar att fakturera och Inställningar fungerar igen?

Svara gärna på mail. Tack på förhand!

Vänliga hälsningar,

Peter Daag, peter.daag@ugglan.se

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Peter D 

Tack för din fråga och för att du beskriver vad du redan har testat.

I vissa fall, särskilt när man arbetar på en mindre skärm som 14”, kan menyerna visas i ett mer kompakt läge. Då kan vissa menyval, som Kvar att fakturera och Inställningar, upplevas som att de inte går att öppna. Vi rekommenderar därför att du testar att zooma ut i webbläsaren (t.ex. med Ctrl + –) så att hela menyn blir synlig, alternativt om möjligt testar på en större eller extern skärm.

Om problemet kvarstår behöver vi felsöka detta vidare tillsammans med dig. För att vi ska kunna se exakt hur det beter sig i ditt fall ber vi dig att ringa in till vår support på 0470-70 60 00, så hjälper vi dig vidare med fortsatt felsökning.

Önskar dig en fortsatt fin dag!