Hej,
Var för jag in avdragen skatt från KU31 (001) ? Det är ju endast utdelningen som förs över till huvudblanketten.
Ska man kompensera den i uträkningen kvarskatt/överskott? Det går ju inte att lägga in skatteavdraget på beräkningsbilagan utan att lura systemet.