Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Martin66
MEDLEM

Skatt deklaration

Hej,

 

Var för jag in avdragen skatt från KU31  (001) ? Det är ju endast utdelningen som förs över till huvudblanketten.

Ska man kompensera den i uträkningen kvarskatt/överskott? Det går ju inte att lägga in skatteavdraget på beräkningsbilagan utan att lura systemet.

0 SVAR 0