Hej, Jag behöver få ut en lista på mina anställda. Helst i excel. Namn, tjänst, startdag, lön mm. Hur får jag ut det? Arbetar i lön.
Hej @Anna Eklund
I Lön finns inte någon personallista eller färdig rapport som hämtar de uppgifter du vill se på utskriften. Det är en efterlängtad rapport som redan finns som förbättringsförslag hos våra utvecklare och är något vi hoppas kunna erbjuda framöver men till dess kanske du skulle kunna ta ut en liknade rapport från Anställd (förutsatt att du använder den funktionen såklart).
Önskar dig en fin eftermiddag!
/Tinna
Hej,
Jag vill också ha möjligheten att ut en personallista. Detta kunde man tidigare i Egen lön (som är en mycket enklare program än Lön ). Tycker att personallista är en standardfunktion på ett löneprogram, och saknar detta i Lön.
Vi använder Anställd, men vill inte ha alla anställda där för tidrapportering - och då får vi ju inte ut någon komplett personallista.
//Carina
Hur ligger man till med denna rapport? Jag hittar ingen.
Hej @Delicious Food
Jag har ställt frågan vidare, men vi har tyvärr ingen ny information att dela med oss av i dagsläget. Vi är dock medvetna om att det är en efterlängtad rapport som vi hoppas kunna erbjuda framöver.
Ha fin dag!
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.