Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Jeanette79
NY MEDLEM

Spiris Lön

En kund till mig har valt att byta från Visma Lön 300 till Spiris Lön. Tyvärr så har besvikelse uppstått när det visar sig att man inte kan ha loggan på lönebeskeden. Jag hoppas ni kan lösa detta inom en snar framtid.

Samma sak med fackavgiften som beräknades automatiskt i Visma Lön 300. Nu måste man manuellt räkna fram fackavgiften.... Känns så ett steg bakåt istället för framåt i den digitala utvecklingen!

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Jeanette79 

Välkommen som ny forummedlem 🌻

Tack för att du delar med dig av både dina egna och din kunds synpunkter. Vi uppskattar verkligen all feedback vi får – det hjälper oss att fortsätta förbättra Spiris och gör stor skillnad i vårt utvecklingsarbete.

Vi är medvetna om önskemålen kring både möjligheten att lägga till logotyp på lönebeskedet och en smidigare hantering av fackavgiften. Båda dessa förbättringar finns med bland de områden vi ser över inom vår utveckling, och vi arbetar löpande för att göra programmet ännu mer användarvänligt och bättre anpassat efter era behov.

Jag hoppas att ni under tiden kan dra nytta av andra funktioner, som till exempel samarbetet mellan byrå och kund, för att förenkla ert arbete och samarbeta effektivt.

Har du fler idéer eller andra synpunkter får du gärna lämna dem direkt till oss via Feedback och Förslag som du hittar längst ner i vänsterkolumnen när du är inloggad. Dina åsikter är viktiga för oss!