Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Det där låter mysko. Det bästa vore nog om Visma kopplade upp sig mot dig för att följa vad som händer.Mvh Lena
Hej MimosaBlom,Rutan förWebshopkund är endast en "läsruta" i API:et. Det betyder alltså att den sätts/bockas i av Visma Administration per automatik. Om rutan bockas ur på en befintlig kund kommer den automatiskt bockas i igen så snart kunden gör en ny beställning i er webshop och beställningen skickas till Visma Administration. Den går alltså inte att bocka i manuellt.Om det är en ny kund som inte har beställt i Webshopen alls än kommer den också bockas i automatiskt så snart kunden gjort en beställning där och den skickas till Visma Administration.Ha det gott 🙂/Sofia
Ja gör detOm du kör dina fakturor i reskontra-program får du helt enkelt registrera fordringar och skulder som betalda för båda bolagen och sedan betala mellanskillnaden.Mikael
Det var skönt att höra!Lycka till i fortsättningen!!Mvh Lena
Säg att du vill ha en lista på ej betalade fakturor som är fakturerade före 2018-09-30:Utskrifter -> Reskontra -> Kundfordringar -> Urval: <2018-09-30Då får jag fram allt som är fakturerat före 2018-09-30 i och med att jag använde < framför datumet. > före, ger ett datum som är efter 2018-09-30, = före ger exakt datum.Funkar inte ändå?Mvh Lena