Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Frågeställningen började med just balanskonton så därav utvinklingen och jag kan väl tillägga att de gånger en kund handlar en enstaka gång med EU så lägger vi inte upp dessa konton. Men frekvent handel absolut och definitivt när det gäller vår kund med omvänd byggmoms och egen fastighet....
Hej Daniel,Håller med dig om att det ser konstigt ut.Vår rekommendation är att du gör en Registervård. Det är bra att göra med jämna mellanrum.Du hittar funktionen under Arkiv - Registervård/Rensning - Registervård - bocka i båda rutorna och följ guiden - låt programmet korrigera ev fel som hittas.Skulle felet ändå kvarstå så kontaktar du oss på supporten så vi kan kika vidare på det.Ha en fin dag!/Annelie
HejDet här problemet har nuvisat sig i andra program också, det är när vi sparar journaler på OneDrive. Vi använder nu en annan sökväg temporärt och får sedan flytta dokument till OneDrive. Den dator som har Visma-problemet hade inte Windows 10 update "för andra Microsoft-produkter” aktiverat, ev. löser detta OneDrive problemet helt för oss... Här är en liknande tråd https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/spara-journal-till-onedrive
Hej Ingemar,Om du går in under Utskrifter - Reskontra - Leverantörsreskontralista - välj Reskontradatum 2018-12-31 - under Urval går du till Fakturadatum och skriver intervallet så här: 180101..181231.Då kommer du att se de fakturor som har fakturadatum under 2018.Ha en fin dag!/Annelie
Du kan kanske testa att dra in filen från USB minnet till skrivbordet och köra den därifrån?