Hej Nu har jag bokfört det men kom på att jag nog gjorde en miss. Jag bokförde inbetalningen först den heter A 24 och A 25 är den som är datumet på när jag skickade in momsdeklarationen till skatteverket. Eller ska det vara när jag gjorde momsdeklarationen på Spiris? Förstår ju nu att den som är 25 skulle vara först för då kunde jag koppla inbetalningen till den. Man lär så länge man lever. Kan jag göra detta på något annat vis och koppla ihop dem eller hur löser jag detta steg för steg? Tack på förhand Mvh Milla
... Visa mer