Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan! Om jag förstår dig rätt så vill du kunna koppla en bankhändelse till enmanuellt skapad verifikation, detta går inte idag. Precis som du är inne på så är mitt förslag att radera de bankhändelser från kontoutdraget som du istället hunnitbokfört manuellt. Ha en fin dag! /My
bokför hela beloppet på kostnadskontot (utan momskod)
Tack så mycket. 👍🏻
Då kan du inte ångra utbetalningen vilket hade varit det bästa. Du får helt enkelt göra en manuell verifikation 2020 och bokföra D2440 K1930 och sedan vända denna verifikation på 2021 på samma datum du felaktigt bokfört utbetalningen.
Hej Veronica! Ursäkta att det dröjt lite med svar, jag har nu dubbelkollat hanteringen för detta. I detta fallet gör vi ingen skillnad i hanteringen av Ångra faktura- funktionenmed kontantmetoden ellerfaktureringsmetoden.Vi har inte gjort någon skillnad där för att vi ska kunna använda samma logik men att en kreditfaktura och sedanen kvittning skapas. En fördel i det här att du ser på kvinningsverifikationen vilka fakturor det är som går mot varandra för att lätt kunna följa upp bättre, om du till exempel inte har din fakturalista framför dig så vet du ändå vilka fakturor detta avser. Trevlig helg! /My
Awesome