Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan! Det verkar som attavskrivningen då är gjord manuellt, med en egen manuell verifikation under Bokföring - Verifikationer istället för att den är gjord från Bokföring - Anläggningstillgångar.Du kan dubbelkolla detta genom att gå tillBokföring -Anläggningstillgångar - klicka på anläggningstillgången - Redigera och kontrollera fältet Avskriven t.o.m, är inte detta datum uppdaterat så har avskrivningen gjorts manuellt och därmed har inte avskrivningen kunnat knytas till anläggningsregistret. Är den manuellt gjord kan duåtgärda detta genomatt korrigera den manuella verifikation du gjort och nolla ut bokningen, du kan se hur du gör detta i vårt skrivna hjälpavsnittSkapa en korrigeringsverifikation. Därefter så gör du avskrivningen via anläggningsregistret istället, steg för steg finns i vårt skrivna hjälpavsnittÅtgärder för anläggningstillgångar. Känns något oklart eller om du har följdfrågor får du gärna återkomma. Trevlig kväll! 🙂 /My
Hejsan! Det är rimliga lösningar som @AnnicaL ger dig men eftersom du har en aktiv bankkoppling så kommer du inte kunna bokföra manuellt på 1930 heller. Jag har skapat ett ärende till dig @Fd medlem och du kommer strax få ett mejl av mig med mer information, vikommer kunna hjälpa digatt ta bort de omatchade bankhändelserna härifrån. Ha en fin eftermiddag! 🙂 /My
kan det vara så att även hela bokföringsåret är låst? Inte bara månaderna alltså
Årets vinst ska bokföras det år den uppstår, som sista verifikation. Sedan, år 2, för man om den som du gjort.
Hej Jonas, Det ska fungera även om byrån inte är kund hos Visma och det känns som att du gjort rätt hela vägen. 1. Du bjuder in byrån under Appar och tillval inne i Visma eEkonomi 2. Byrån ska få ettmejl till den mejladress du angett, byrån accepterar inbjudan och kompletterar vissa uppgifter. 3. Byrån får en inloggning till mina tjänster och ett nytt mejl om att välja lösenord 4. Byrån läggs upp som konsult. Det verkar som att det någonstans på vägen inte gick som det skulle och det ska visåklart kika på. Eftersom det finns en del uppgifter vi behöver ta del av som vi inte vill att du delar här i forumet så får du gärna kontakta oss på supporten via telefon eller chatt, så ska vi hjälpa till med felsökningen den vägen. Ha en trevlig helg! 🙂 /My
Awesome