Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej MM,Jag ska försöka guida dig så bra som möjligt men vill även hänvisa till den skrivna hjälpen Månadsavstämning Skattekonto»Vi har även en bra film om hur du får Full koll på ditt Skattekonto»Men enkelt förklarat så kan du i ditt eEkonomi gå till Kassa - och bankhändelser välja Skattekontot i rullisten och sen vid den gröna knappen Ny skattehändelse kan man välja Importera SKV-fil.Då blir det lättare att stämma av sitt Skattekonto och man är säker att man inte missar några händelser utan får även med sig intäkts- och uttagsränta.Då får man även andra alternativt under Bokföringshändelse när man väljer att matcha händelser.På detta sättet stämmer man enklast av bokföringskonto 1630 och sen får man under företagskontot stämma av de överföringar som har skett mellan konto 1630 och 1930.Hoppas att du blir lite klokare utav detta.Ha en fin dag!/Cecilia
Hej awwd,När man väljer att arbeta med funktionen för att kunna skicka betalningspåminnelser så väljer man själv vilket belopp man vill ha för sin påminnelseavgift.Detta gör man under Inställningar - Företagsinställningar - fliken Faktureringsuppgifter och avsnittet Betalningspåminnelse.Lämnar man detta fält tomt så får måste man manuellt fylla i beloppet när man skapar sin betalningspåminnelse.Du kan läsa mer om det i den skrivna hjälpen Skicka betalningspåminnelse».Däremot kan jag hålla med dig om att eEkonomi borde ha en informationsruta eller ett föreslaget belopp på det aktuella årets belopp för påminnelseavgiften som för 2018 är 60 kr.Detta tar vi upp i artikeln Påminnelse - Vad är en påminnelse?»Jag lägger detta vidare till vår utvecklingsavdelning som förslag på förbättring alternativt ett förtydligande av den skriva hjälpen.Ha en fin dag!/Cecilia
Hej gr111sasd,När jag kollar på din inloggning som du har till tre företag er allt okej ut.På det du skriver så låter det som att du är inloggad i ett företag när du klickar på länkarna till ditt senaste, då blir du utloggad ur båda för att kunna logga in på nytt.Testa att logga ut på riktigt från vismaspcs.se och inte endast genom att stänga ned flikar och prova sen igen att logga in på nytt och välja ditt senaste bolag.Kommer du inte in då rekommenderar jag dig att ta kontakt med supporten via telefon eller chatt.Lycka till!/Cecilia
Hej Lotkit, För att se om problemet löser sig hade jag gärna velat att du testar att rensa din cache, du kan läsa hur du gör det i vårt hjälpavsnitt Hur tömmer jag cache-minnet i webbläsaren. Tänk på att göra det genom tiderna och inte senaste timmen eller liknande för att verkligen få bort allt. Du kan även testa att logga in i en annan webbläsare för att se om du får samma fel där. Om du fortfarande får felkoden kan du även testa att logga in i ett inkognitofönster i Google Chrome, för att öppna ett sådant fönster kan du trycka på detre prickarnalängst upp till höger i webbläsaren och sedan påNytt inkognitofönster. Ett sista test kan vara att stänga av och dra ur strömmen till din router i fem minuter så att den cache som har lagrats där också rensas. Ett sista tips är även att när du får felkoden trycka påCtrl ochF5 på ditt tangentbord för att rensa cachen för just den sida du befinner dig på. Om du fortfarande upplever problem efter alla tips och tricks så får du gärna återkomma i tråden! Ha en fin dag! /Fanny
Awesome