Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Carolina2
MEDLEM

Digital inventering Visma Administration 2000

Vi har idag ett externt lagersystem kopplat till Visma Admin 2000. Detta för att kunna ha flera lagerplatser samt kunna inventera i våra mobiler.

Nu funderar vi på att ta bort det externa systemet då det inte uppfyllde våra förväntningar.

Det jag undrar är om det finns någon integration för att kunna inventera digitalt samt leverera in artiklar i lagret?

Vi har som sagt kunnat göra det via våra mobiler nu men även handscanner skulle fungera.

Att skriva ut en inventeringslista för att sedan manuellt skriva in 400+ artiklar vid inventeringen vill  jag INTE gå tillbaka till.

Tacksam för tips!!!

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Carolina2 

Visma Administration 2000 har tyvärr inget inbyggt stöd för digital inventering via mobil eller handscanner. För att inventera digitalt och arbeta smidigt med inleveranser krävs en extern integrationslösning kopplad till Visma.

Det finns flera alternativ som fungerar bättre än traditionella inventeringslistor på papper och som stödjer både mobil och scanner.

Vill du ha hjälp att hitta rätt integrationslösning – eller bara snacka om hur du jobbar och vad som skulle passa er bäst så är du alltid välkommen att ringa oss på 0470‑70 60 00.