Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Det är semestertider i forumet - Vill du ha snabb hjälp?
Ring oss, vi hjälper dig gärna!
Lovisa
MEDLEM

Ekonomiöversikt ladda ner diagram

Hej!

Jag försöker ladda ner diagram från Ekonomiöversikt (som visar rapporten jag ska skicka vidare).
Jag trycker på utskriftssymbolen i det övre högra hörnet och öppnar PDF-filen som skapas, men det är extremt dålig kvalite på själva stablarna och sifforna. Går inte att läsa. Testat på flera datorer. Finns det något annat sätt att ladda ner diagram så jag kan visa dem vidare?

Mvh

Lovisa

3 SVAR 3
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej Lovisa! 

Detta bör funka och det ska vara bra kvalité. Vi har testat flödet hos oss och här ser det bra ut. Frågan är om du använder någon speciell PDF-läsare eller webbläsare. Du skulle kunna testa att rensa din cache/webbhistorik och se om det hjälper. Om inte kan du testa ex Chrome eller Adobe reader. Får du inte till det ringer du in till vår support på 0470-706 000, så hjälper vi dig gärna. 

Ha en fin eftermiddag! 
/Ebba 

Lovisa
MEDLEM

Hej Ebba!

Jag använder Chrome och har rensat min cache men problemet kvarstår. Titeln på diagrammet samt informationen överst på första sidan är skarp men själva staplarna, siffrorna samt månaderna i diagrammet är oskarp. Går att läsa men ser inte så bra ut när jag skriver ut... Finns det något mer jag kan göra för att lösa problemet? Mvh Lovisa

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej igen! 

Du skulle kunna testa att ladda hem Adobe acrobat reader som är gratis. Sedan högerklickar du på PDF-filen och väljer att öppna med den för att se om det funkar bättre. Annars har jag tyvärr inget mer tips, men vi felsöker gärna detta vidare via telefon på 0470-706 000. 😊

/Ebba