Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Moneybear
SPIRIS CERTIFIERAD BYRÅ

Inlogg iPad i bokföring fakturering fungerar inte trots att webbläsare och IPad är uppdaterat

IMG_0033.png

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Moneybear 

 

Tack för din fråga.

 

Om inloggning till bokföring och fakturering inte fungerar på iPad trots att enhet och operativsystem är uppdaterade, ber vi dig först kontrollera att din iPad och webbläsare uppfyller våra systemkrav

 

Vi rekommenderar att du använder Safari när du loggar in på iPad. Kontrollera även att:

Cookies och JavaScript är aktiverade
Du inte använder privat surfning
Du provar att stänga webbläsaren helt och öppna den igen
 

Om problemet kvarstår är du välkommen att kontakta vår support på 0470-70 60 00