Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

MiaMaria1
UTFORSKARE

Orimlig väntetid.

Har nu suttit i telefonkö till er kundsupport i 2 timmar och 52 min.  Har ännu inte kommit fram. Detta är helt oacceptabelt!!!

Vad har ni för syn på era kunder? Är det ens möjligt att få hjälp inom rimlig tid? Eller ens att få någon hjälp via telefonsupporten?

1 SVAR 1
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej @MiaMaria1!

Hej,

Tack för att du hör av dig, och stort förlåt för den extremt långa väntetiden. Att sitta i kö i nästan tre timmar är verkligen inte okej, och jag förstår till hundra procent att du blir frustrerad. Har du fått hjälp? Annars återkom här i tråden så ordnar jag att du blir uppringd. 

Anledningen till att det blev så här just igår - är att vi är mitt uppe i dagarna precis innan lönekörning. Eftersom vi säljer löneprogram har vi ett enormt tryck just då. Vår absolut största utmaning är att vi har några få dagar i månaden (och runt årsavslut/semsterårsavslut) där precis alla behöver hjälp samtidigt, medan det är mycket lugnare resten av tiden.

Vi vill verkligen ge dig snabb hjälp. Ett tips framåt är att ringa oss direkt på morgonen – då är det betydligt färre som ringer in till oss. Vi förstår dock att det inte alltid går att styra när man behöver hjälp. 

Vi tar med oss din feedback och jobbar vidare på hur vi kan korta ner de här tillfälliga jättetopparna. 
/Ebba