Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Skicka ny länk till revisor

Jag har lagt in vår revisor som ska ha tillgång till bokföringen. Tyvärr hann länken gå ut, så nu är min fråga vart skickar jag en ny länk för att revisorn ska kunna komma åt programmet?

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Helens Administration 

Om länken till revisorn har hunnit gå ut kan du skicka en ny via programmet. I programhjälpen finns ett avsnitt som heter Ge användare behörighet som revisor där beskrivs även hur du skickar en ny länk till revisor.

Du kan börja med att följa stegen i hjälpen och se om det motsvarar det du söker. Om det ändå inte fungerar eller om det visar sig vara något annat du behöver hjälp med är du varmt välkommen att kontakta vår support på 0470‑70 60 00, så hjälper vi dig vidare.

Nej då måste jag ju Skapa användare igen och det har jag redan gjort. Då får man felmeddelande att användaren redan finns.

Okej, då förstår jag.

Du behöver inte skapa användaren på nytt. Revisorn kan istället gå till spiris.se och logga in med den mejladress som du redan har lagt upp användaren med.

När revisorn kommer till steget där lösenord ska anges klickar de på ”Glömt lösenord”. Då skickas ett nytt mejl automatiskt, och revisorn kan sätta ett nytt lösenord och därefter logga in i programmet.

Om det ändå skulle strula är ni självklart välkomna att kontakta vår support på 0470‑70 60 00, så hjälper vi er vidare.