Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Emma__30
UTFORSKARE

Support på chatt

Hej!

Vet inte var jag ska skriva detta, men tidigare hade ni en chattfunktion på supporten. Den var helt underbar att arbeta mot. Man kunde skriva ett meddelande och man fick alltid svar inom 15 minuter. 

Nu går det bara att ringa och det är alltid lång kö. Jag har en snabb fråga om programmet och jag har nu suttit i telefonkö i snart 40 minuter utan att någon svarar. 

Om nu chatten är begraven för alltid, så kan ni väl i alla fall sätta in fler personer på telefonerna. Jag drar mig för att kontakta er support just på grund av detta. 

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Emma__30 

Tack för att du delar din upplevelse - vi uppskattar din feedback.

Vi förstår att chatten var ett smidigt sätt att få snabb hjälp. Under en längre tid hade dock användningen av chatten minskat och därför tog beslutet om att omfördela våra resurser. I dagsläget erbjuder vi därför främst support via telefon.

Jag beklagar verkligen att du har fått vänta länge i telefonkön. Din synpunkt är viktig för oss, och jag ser till att föra den vidare internt.

Om din fråga inte är akut är du alltid varmt välkommen att ställa den i vårt forum där både vi och andra användare ofta kan hjälpa till.

Tack igen för att du tog dig tid att skriva till oss.