Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Det är semestertider i forumet - Vill du ha snabb hjälp?
Ring oss, vi hjälper dig gärna!
Siv___6
MEDLEM

Vart får man tag på Utvecklarpaketet (API) till Visma Administration?

Vi är ute efter detta paket som vi fick på mail för många år sedan (2017). Vart kan vi begära ett nytt med uppdaterad dokumentation? Har försökt att leta efter någon form av e-post-kontakt med er med verkar omöjligt att hitta.

Tack på förhand.

6 SVAR 6
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Siv___6 

Om du ringer vår försäljningsavdelning på 0470- 70 60 00 så hjälper de dig. 

Ha en fin dag 🌻

Siv___6
MEDLEM

När jag ringde supporten kom de fram till att jag skulle maila in min fråga till api.spcs@spiris.com
Men jag får en studs där att meddelandet har blivit fördröjt. Är det rätt adress att maila?

Hej @Siv___6 

Tack för att du hör av dig.

Vi har nyligen bytt e-postdomän från @visma.com till @spiris.se. Det kan skulle kunna vara därför det blir en fördröjning eller ett felmeddelande när man mailar till den nya adressen. 

Dubbelkolla gärna att du skickar till api.spcs@spiris.se (med .se på slutet). Håll mig gärna uppdaterad så jag vet hur det går för dig. 

/Tinna

Nu har jag skickat till api.spcs@spiris.se

Jag fick .com av er kundtjänst.

Siv___6
MEDLEM

Address not found
Your message wasn't delivered to api.spcs@spiris.se because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.

Hej igen @Siv___6 

Jag lyckades till slut få tag på denna epostadress  där jag ser att teamet har använt i veckan. Prova att du mejlar support.api.spcs@visma.com och hör gärna av dig så jag vet att du fick kontakt. 

Ha en fin dag

/Tinna