Vi är ute efter detta paket som vi fick på mail för många år sedan (2017). Vart kan vi begära ett nytt med uppdaterad dokumentation? Har försökt att leta efter någon form av e-post-kontakt med er med verkar omöjligt att hitta.
Tack på förhand.
Löst! Gå till lösning.
Hej @Siv___6
Om du ringer vår försäljningsavdelning på 0470- 70 60 00 så hjälper de dig.
Ha en fin dag 🌻
När jag ringde supporten kom de fram till att jag skulle maila in min fråga till api.spcs@spiris.com
Men jag får en studs där att meddelandet har blivit fördröjt. Är det rätt adress att maila?
Hej @Siv___6
Tack för att du hör av dig.
Vi har nyligen bytt e-postdomän från @visma.com till @spiris.se. Det kan skulle kunna vara därför det blir en fördröjning eller ett felmeddelande när man mailar till den nya adressen.
Dubbelkolla gärna att du skickar till api.spcs@spiris.se (med .se på slutet). Håll mig gärna uppdaterad så jag vet hur det går för dig.
/Tinna
Address not found |
Your message wasn't delivered to api.spcs@spiris.se because the address couldn't be found, or is unable to receive mail. |
Hej igen @Siv___6
Jag lyckades till slut få tag på denna epostadress där jag ser att teamet har använt i veckan. Prova att du mejlar support.api.spcs@visma.com och hör gärna av dig så jag vet att du fick kontakt.
Ha en fin dag
/Tinna
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.