Hej!
Efter uppdatering till senaste versionen av appen "Scanner" kraschar den vid uppstart på min iPhone 16 Pro Max (senaste versionen av iOS). Jag kom så långt att jag kunde logga in med mitt eekonomi-konto sen kraschade den. Nu kraschar den vid varje uppstart.
Har testat att installera på nytt med samma resultat. Det är med all sannolikhet en kritisk bugg i senaste uppdateringen så ta det gärna vidare till ert utvecklingsteam.
/Linus
Hej @linussjoberg
Jag fick just besked från våra produktspecialister om att vi vill att du slår en signal till supporten som kan skapa ett ärende och felsöka ytterligare.
Välkommen att kontakta supporten
Jag har också samma problem. Appen lägger av när jag försöker logga in.
Samma problem här... appen kraschar innan man hinner blinka.
Hej @Bibbi71 och @Jeanette Lundell!
Lösningen på detta problem är att först ta bort appen från telefonen, detta gör man genom att klicka på ikonen under en längre tid och sedan välja valet "Ta bort app". Därefter logga in på AppStore och hämta Visma Scanner på nytt.
Om inte ovan skulle fungera så kontakta gärna vår supportavdelning
/Felicia
Så enkelt! Tack, nu funkar det.
Jag har en 15 pro max och jag kan inte editera i appen om jag behöver ändra på något i fakturan till kund. Allt bara fryser och var jag än trycker så är det dött. Jag har avinstallerat appen och jag har startat om telefonen men inget hjälper. Detta hände efter eran senaste uppdatering
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.