Jag tillhör den skara som varit väldigt nöjd med Visma, men måste tyvärr stämma in i den digra kören av klagomål kring denna nya "super funktion för endast 3,50". Gjorde som flera andra, försökte ringa, letade förbrilt efter en mailadress/kontaktperson - men detta är enda platsen där kontakt med Visma finns. Jag förstår att Visma inte kan öppet svara allt och alla på detta Forum och att de behöver håller sig med svävande och allmänna svar på det. Men det bidrar inte till att lindra kundernas frustration då det inte finns andra kontaktvägar. Låt oss säga att det är en "superfunktion för endat 3,50" som erbjuds, det är helt ok om Visma tycker så. Det jag hade önskar är att ni också hade tänkt på oss kunder som enkelt önskar kunna säga "tack, men nej tack" på ett enkelt vis. Jag har också läst att det finns sätt att undkomma den automatiska bildtolkningen genom någraa manuella manövrar. Kanske är det bara jag, men jag upplever sannerligen att "slippa 3,50 kr - alternativet" är väldigt acancerat och att den automatiska "superfunktionen" hittar vägar in ändå och börjar bildtolka. Jag jobbar INTE med bokföring på heltid, jag driver ensam ett mindre "företag där bokföringen är nödvädig. Om Visma diskuterar på era möten om denna hemska klagomur" och kunder som inte fattar så tror jag att det skulle underlätta en hel del om ni skapade ett tydligt "nej tack" alternativ där den automatiska bildtolkningen inte triggas i gång av mista lilla. Jag känner mig bakbunden i ert system och ser ingen annan lösning än att hitta alternativ om inte all denna feedback och åsikter tas tillvara och lyssnas på. Med vänliga men frustrerade hälsningar från Fd nöjd kund
... Visa mer