Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

ericsonmartin
MEDLEM

Bankkopplingar: Revolut

Hej,

 

Har kollat Swagger och det verkar inte finnas något sätt att själv bygga en synk mellan Revolut Business och Spiris. Det hade förenklat automatiseringen istället för att ladda ner en csv och sedan mata in den.

 

Sen hittar jag ingen mailadress för att be om att ni kopplar på den största banken inom fintech.

 

Hade det i Bokio men min redovisningskonsult övertalade om att byta till Spiris vilket är på prov.

Så frågan är: Hur kopplar jag en bank som officiellt inte stöds? Och hur skickar jag in ett intresse om att den ska stödjas?

10 SVAR 10
Joachim E
MODERATOR

Hej

Revolut skall du kunna skapa en koppling till de finns med i listan över banker.

 

Gällande de två övriga frågorna så får jag be dig ringa in till vår programsupport på 0470 - 70 62 00 så kan de hjälpa dig bättre.

/Joachim

ericsonmartin
MEDLEM

Ja, jag vet hur man lägger till ett konto. Men det saknas en koppling till det eftersom jag måste ladda ner CSV för att få in transaktioner. Ergo så är det extremt okopplat 🙂 

Hej

Aha jaha någon direkt kopppling finns inte. Skriv det som ett önskemål inne i programmet så får vi se om det är något våra utvecklare kan ordna till.

 

/Joachim

ericsonmartin
MEDLEM

Nu kommer det upp att det finns en integration via Chift (vilka jag inte vet vilka de är...). Men den funkar inteScreenshot 2025-10-21 at 15.55.12.png

NielsO
NY MEDLEM

Jag har samma problem. För mig fungerar inte heller kopplingen från Revolut Business. Kan det vara så att jag måste aktivera eller tillåta en API-integration från mitt Visma-konto? Jag skulle också gärna vilja ha en automatisk synkronisering.

ericsonmartin
MEDLEM

Med tanke på att Visma inte tillåter uppdatering via deras API gällande bankkonton så tvivlar jag på att en utomstående kan göra en sådan koppling.

 

Verkar inte finnas någon från Visma på det här forumet heller.

Hej! 

Vi förstår att det är frustrerande när kopplingen inte fungerar som tänkt, särskilt när man vill ha en smidigare synk mot banken. För att vi ska kunna kika på det här mer i detalj och hitta en lösning som funkar för er, behöver ni ta kontakt med vår programsupport på *0470-70 60 00.

 

Samtidigt får ni gärna lämna era önskemål om förbättrad Revolut‑integration via feedbackfunktionen i programmet precis som min kollega Joachim skrivit. 

 

Välkomna att kontakta supporten! 


* Telefonnummer korrigerat av moderator

"Du har ringt ett nummer som inte används längre"

Samt att det inte finns någon Revolut-integration vilket gör det svårt att ha synpunkter på den.

Förlåt! Vårt telefonnummer är 0470-70 60 00. 

Ber om ursäkt! /Tinna

Vet inte vem som markerade detta som löst. Men det är såklart inte löst.

Det finns fortfarande ingen bankkoppling till Revolut och att tillhanda ett telefonnummer med 10-20 minuter väntetid är ironiskt att kalla som lösning.

Vänligen öppna ärendet eftersom andra kanske har en verklig lösning.